2 PC'ere på Cirque net
Fra : Bent

Dato : 11-08-05 11:14

Min svigerinde er ved at få Cirque bredbånd. Hun har 2 PC'ere hun gerne
vi koble op. Kræver det er router eller har man f.eks. 2 dynamiske IP
adresser hos Cirque?

Mvh. Bent

Fra : Søren Blom

Dato : 11-08-05 11:46

"Bent" <bents_trash*remove*@webspeed.dk> skrev
> Min svigerinde er ved at få Cirque bredbånd. Hun har 2 PC'ere hun gerne vi
> koble op. Kræver det er router eller har man f.eks. 2 dynamiske IP
> adresser hos Cirque?

Hvad svarede de, da du ringede og spurte dem?

Men ellers er en router altid en god ting, uanset om man så kun har en eller
ti computer på forbindelse. Da routeren også giver noget sikkerhed bl.a. så
uanset hvor mange IP nummer der følger med din svigerindes Internet, så
ville jeg bruge de få 100 kroner en router koster.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bent

Dato : 11-08-05 18:36

Søren Blom wrote:

> Hvad svarede de, da du ringede og spurte dem?

Som jeg skrev er det ikke mig selv der har problemet. Jeg håbede bare at
der var en venlig sjæl der vidste det, så min svigerinde sparer et
opkald til kunderservice.

Fra : daidutving

Dato : 11-08-05 18:49

On Thu, 11 Aug 2005 19:35:42 +0200, Bent
<bents_trashcan*takeout*@webspeed.dk> wrote:

>Som jeg skrev er det ikke mig selv der har problemet. Jeg håbede bare at
>der var en venlig sjæl der vidste det, så min svigerinde sparer et
>opkald til kunderservice.
Det er da også en som har gjort....

At du så måske ikke forstår det som Søren Blom skriver, er jo en helt
anden snak

MJ

Fra : Bent

Dato : 11-08-05 21:14

daidutving wrote:

> Det er da også en som har gjort....
>
> At du så måske ikke forstår det som Søren Blom skriver, er jo en helt
> anden snak
>
> MJ
Du skal vist læse Sørens indlæg igen. Søren skriver "Men ellers er en
router altid en god ting", hvilket jo er helt rigtigt, men ikke svar på
det jeg spurgte om.