i123.dk
Fra : falko

Dato : 04-08-05 15:57

Har skifte til i123 og har nu fået mig en overraskelse , de skriver at der
kan være op til 10 domæner på et site 2, men alle disse skal altså pege på
hoved domænet... Kan det virkelig passe, skal de ikke oplyse om det..
Har haft surftown før, hvor dette problem ikke var

Hilsen

Falk

Fra : René Jacobsen

Dato : 04-08-05 16:12

falko wrote:
> [...]
> hoved domænet... Kan det virkelig passe, skal de ikke oplyse om det..
> Har haft surftown før, hvor dette problem ikke var

Jeg mener ikke du kan forvente at få det der svarer til 10 separate
webhoteller for 19 kroner om måneden, fordi der står at du kan have 10
domains. Der ville jeg gå ud fra at det var samme hjemmeside på alle 10
domæner, med mindre der stod andet på deres hjemmeside. Som udgangspunkt
må man gå ud fra at ét webhotel indeholder ét website.

René

Fra : falko

Dato : 04-08-05 16:26

"René Jacobsen" <r1@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> domæner, med mindre der stod andet på deres hjemmeside. Som udgangspunkt
> må man gå ud fra at ét webhotel indeholder ét website.

Ved mine to tidligere webhoteller , har det alle været 10 selvstændig
domæner... Derfor troede jeg også det var her.. 500 mb er da meget for et
site.. Eller Hva..

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 05-08-05 12:44

> Ved mine to tidligere webhoteller , har det alle været 10 selvstændig
> domæner... Derfor troede jeg også det var her.. 500 mb er da meget for et
> site.. Eller Hva..

ja hva ellers ? 10 ens domæner på 10 forskellige webhoteller ? geeesh

1 webhotel = 1 hjemmeside, at du kan have flere domæner er snedigt, da du så
kan have flere navne tilknyttet samme hjemmeside. Jeg kan ikke lige se
hvordan du havde regnet med at du kunne få flere webhoteller i 1 webhotel
?!?!?

- Tonny, www.jegergrim.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-08-05 13:40

> Jeg kan ikke lige se
> hvordan du havde regnet med at du kunne få flere webhoteller i 1 webhotel
> ?!?!?

Det er der da mange steder der tilbyder!!

Til falko: Står du nu og mangler webhotel til nogle af dine domæner som
måske blot er små private sider, kig da evt. på link i min signatur.

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : N/A

Dato : 05-08-05 14:55

Fra : Karsten Schmidt / DL~

Dato : 05-08-05 14:55

flot, aldrig poste med et nyt program uden at teste det først

der var da vist lige en signatur for meget

--
Karsten Schmidt
dlx.dk

Fra : Lars

Dato : 04-08-05 16:32

"falko" <falk@fjerndettedahlsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hoved domænet... Kan det virkelig passe, skal de ikke oplyse om det..
> Har haft surftown før, hvor dette problem ikke var

rimelig nedtur!
hvorfor er du skiftet fra surftown hvis jeg må spørge?

Fra : falko

Dato : 04-08-05 16:37

"Lars" <lars @ cool se> skrev i en meddelelse
> "falko" <falk@fjerndettedahlsen.dk> skrev i en meddelelse

> rimelig nedtur!
> hvorfor er du skiftet fra surftown hvis jeg må spørge?

Jeg ville prøve at køre mambo hvor safemod ikke er On, ellers har jeg været
fuld ud tilfreds med surftown og skifter da også tilbage igen...

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-08-05 12:37

falko <falk@fjerndettedahlsen.dk> skrev 2005-08-04:
>Kan det virkelig passe, skal de ikke oplyse om det..

Tjaa det står sikkert på deres side men jeg kan ikke se nogen grund til
de skulle oplyse det særskildt da det er kotumen for webhoteller.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : falko

Dato : 05-08-05 17:17

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Tjaa det står sikkert på deres side men jeg kan ikke se nogen grund til
> de skulle oplyse det særskildt da det er kotumen for webhoteller.
>
> Martin
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel/Aethra routere.
> Alt jeg skriver på usenet er mine egne personlige meninger
> med mindre andet er angivet.

Jeg kan ikke rigtig finde nogle sider som ikke har det på den måde som jeg
søgte... De har også anerkendt at det var deres fejl og rette det på deres
hjemmeside ,til domænen alias... Hvilket jo er noget hel andet...