Webspeed - hastighedsskift og pris i bindi~
Fra : Lars

Dato : 04-08-05 09:56

Hvis jeg bestiller en 4.096/256 kbit/s til 469 kr./mdr., kan jeg
så efter fx 3 mdr. (dvs. i bindingsperioden) nedgradere til en af
de laveste hastigheder?

Hvis det ovenstående ikke er muligt, kan jeg så bestille 128/64
kbit/s til 149 kr./mdr., opgradere den med det samme, og så efter

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Søren Blom

Dato : 04-08-05 10:30

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev
> [...]
> kbit/s til 149 kr./mdr., opgradere den med det samme, og så efter
> fx 3 mdr. (dvs. i bindingsperioden) nedgradere til en af de

Du kan skifte hastighed alt det du vil. Du kan bare ikke opsige forbindelse
de første seks måneder du har forbindelse.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars

Dato : 05-08-05 01:02

On Thu, 4 Aug 2005 11:29:59 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Du kan skifte hastighed alt det du vil. Du kan bare ikke opsige forbindelse
>de første seks måneder du har forbindelse.

Ok, tak for svaret.

Fra : Per Tordrup

Dato : 05-08-05 08:46

Der skal nok siges at hvis man nedgradere skal man vistnok betale 99 kr pr
gang, hvor imod opgraderingen er "gratis". Sådan har det været

Per

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev i en
meddelelse

Fra : Lars

Dato : 05-08-05 11:06

On Fri, 5 Aug 2005 09:46:12 +0200, "Per Tordrup"
<ds013aper@airmat.dk> wrote:

>Der skal nok siges at hvis man nedgradere skal man vistnok betale 99 kr pr
>gang, hvor imod opgraderingen er "gratis". Sådan har det været

Damen i telebutikken sagde godt nok 475,- da jeg spurgte hende,
men jeg kan se på
<http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_skift_hastighed&_nfls=false>
at de skriver 99,- (dog er det gebyrfrit frem til 1. oktober).