Com X eller andre?
Fra : Jens

Dato : 02-08-05 09:16

Hej,

Jeg går og tygger på et projekt til vores karre - hvor vi vil lægge
telefopni, TV og Internet om fra TDC til f.eks COM-X.

Men jeg kan ikke helt gennemskue markedet og udbyderne, og skriver derfor
her til gruppen for at få en ide om hvem andre end COM-X der er at gå i
dialog med om løsningsforslag.

Med venlige hilsner

Jens

Fra : Peter Mortensen

Dato : 02-08-05 11:08

yep, Jeg kan anbefale Dansk bredbånd.

www.dbnet.dk Det er en forfærdelig uigennemskulig hjemmeside hvor ikke
engang priserne er opdateret, men løsning er god. Få en snak med en af deres
sælgere.

mvh Peter

Fra : A. Einstein

Dato : 07-08-05 03:42

Tror der er også to der hedder:
phonenet.dk
arrownet.dk

Men har ikke selv haft erfaring med dem.

Peter, er der bedre tilbud med dbnet end det de viser på deres hjemmeside?

Takker

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 19:05

yep, på de små linier under 10Mbit er båndbredden doblet i ofrhold til hvad
de skriver på hjemme siden.

"A. Einstein"
<SLETDELETEhairyDELETESLETeinstein@NOSPAMDELETEyaho****o*_.*NEIN2SPAMZA*com.co_*.uk*>

Fra : A. Einstein

Dato : 10-08-05 21:44

> yep, på de små linier under 10Mbit er båndbredden doblet i ofrhold til
> hvad de skriver på hjemme siden.

Heh det er sku sjovt. Tak for info.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 15:25

Der er også Galnet.dk de har den fordel de er startet som en antenne
forening, og har derfor styr på deres TV kanaler i modsætning til ComX (De
har også billigere samt flere kanaler i deres pakker end både ComX og DBnet)
De har fiber mange steder i Danmark, fordi de bruger det til at fordele
deres TV kanaler.