Nyhedsgruppe for TDC internet spøgsmål?
Fra : Niels P.

Dato : 28-07-05 11:28

Hej gruppe.

Jeg har behov for at få svar på et problem med TDC og deres
hjemmeside-tilbud til bredbåndskunder.
Var der ikke engang nyhedsgrupper for TDC, hvor man kunne få svar på
spørgsmål?

Kan ikke finde nogen grupper med TDC under serveren news.tele.dk, hvilket
undrer mig.

Kan nogen hjælpe?

--
Mvh.
Niels P.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-05 11:48

Niels P. skrev:

>Kan ikke finde nogen grupper med TDC under serveren news.tele.dk, hvilket
>undrer mig.

prøv at kigge hvilke grupper du kan finde i gruppelisten hvor du søger
efter tele. så er de der (det er muligvis tele.internet der er den rigtige
gruppe, men jeg er ikke sikker)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Niels P.

Dato : 28-07-05 13:00

> prøv at kigge hvilke grupper du kan finde i gruppelisten hvor du søger
> efter tele. så er de der (det er muligvis tele.internet der er den rigtige
> gruppe, men jeg er ikke sikker)

Tak for hurtigt svar Ivan!
Det var selvfølgelig fordi jeg søgte på TDC og ikke "tele"

Have a nice day!

--
Mvh.
Niels P.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-07-05 19:40

On Thu, 28 Jul 2005 12:27:47 +0200, Niels P. wrote:

> Kan ikke finde nogen grupper med TDC under serveren news.tele.dk, hvilket
> undrer mig.

tele.internet.news-service er nok den NG du søger.

Hierakiet hedder "tele.internet.*"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-07-05 14:37

Bruno Christensen skrev:

>tele.internet.news-service er nok den NG du søger.

Nej, spørgsmålet gik på problemer med hjemmesider og ikke
nesservere.

>Hierakiet hedder "tele.internet.*"

Nej, blot tele.*

Der er flere grupper, som ikke har internet i gruppenavnet.
--
Knud

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-07-05 07:03

On Fri, 29 Jul 2005 15:36:33 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Nej, blot tele.*
>
> Der er flere grupper, som ikke har internet i gruppenavnet.

Det vidste jeg ikke, tak for oplysningen.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rune Kristensen

Dato : 27-08-05 16:58

Hej Niels..

Jeg skal ikke kunne sige det..

Men du kan jo altid ringe til TDC Internet på 80 80 80 17
og få hjælp med dit problem.

Håber det hjalp dig.

Med Venlig Hilsen
Rune Kristensen
Kunderådgiver
TDC Internet

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-08-05 17:50

> Jeg skal ikke kunne sige det..
>
> Men du kan jo altid ringe til TDC Internet på 80 80 80 17
> og få hjælp med dit problem.
>
> Håber det hjalp dig.

Øhh... spørgsmålet er allerede besvaret her i gruppen for en måned siden.

--
Michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-05 11:02

Rune Kristensen wrote:
> Jeg skal ikke kunne sige det..

Hvilket ?

Hentyder du til de gamle indlæg, der er besvaret her for en måned siden ?

Som Knud er inde på i en anden tråd, så bør du kigge lidt på citatteknik på
www.usenet.dk

Det gør det noget nemmere, at se, hvad der er svaret på.

> Med Venlig Hilsen
> Rune Kristensen
> Kunderådgiver
> TDC Internet

Tdc har altid gjort opmærksom på, at de IKKE officielt deltager i debatten i
news-grupperne, men at nogle medarbejdere af og til deltager i fritiden.

Som din signatur er udformet ligner den officielt svar fra Tdc ?

Er der sket ændringer i Tdc's politik på dette område ?

Jan