Galnet.dk og priser ?
Fra : RaZoR

Dato : 27-07-05 11:08

.... hejsa .... er der nogle som har noget "insider" information om
Galnet.dk i Odense har tænkt sig at sænke priserne ? ... Dansk
Bredbånd er jo kommet ind på deres territorium ;)

.... det ville være nice hvis de fx lave en 4 mbit til 199,- pr. måned
..... :)

.... jeg har skrevet til dem ... men de siger at de ikke vil gøre noget
ved priserne .....

RaZoR :)

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-05 11:52

> ... jeg har skrevet til dem ... men de siger at de ikke vil gøre noget
> ved priserne .....

Det vil de når DB kan levere til din hustand :)

Fra : RaZoR

Dato : 27-07-05 12:05

On Wed, 27 Jul 2005 12:52:22 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Det vil de når DB kan levere til din hustand :)

Det kan de .... har lige fået en seddel ind af døren :):)

10/10 mbit + fri telefin - 399,- måned :)

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-05 13:04

> Det kan de .... har lige fået en seddel ind af døren :):)
>
> 10/10 mbit + fri telefin - 399,- måned :)

Formentlig kun hvis alle eller mange i dit område melder sig til ;)

Hvis ikke, så meld dig til . . .

Fra : hhandresen

Dato : 27-07-05 13:24

Nicolai wrote:

> Formentlig kun hvis alle eller mange i dit område melder sig til ;)
>
> Hvis ikke, så meld dig til . . .

Hejsa

Jeg skulle da heller ikke tænke mig om før jeg tilmeldte mig 10/10mb +
fri telefon for 399 :)

Bare det var mig....

/HH

Fra : J

Dato : 27-07-05 22:39

RaZoR wrote:
> [...]
> .... :)
>
> ... jeg har skrevet til dem ... men de siger at de ikke vil gøre noget

Mangler der ikke et punktum eller er det bare mig?

/Jan

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-07-05 23:25

J wrote:

> Mangler der ikke et punktum eller er det bare mig?

Ja, man kan altid kende hans indlæg.
Håber ikke det breder sig, for det er da gevaldig belastende.

--
Mvh Henrik.

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-07-05 00:05

Henrik Aarfeldt wrote:

> Ja, man kan altid kende hans indlæg.
> Håber ikke det breder sig, for det er da gevaldig belastende.

.... ja, det har du da ret i ..... det gør det mere besværligt at læse
..... og dog .... man har tid til at tænke sig om ..... inden man læser
videre.

FUT: dk.snak

--
Benny Nissen

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 15:34

"RaZoR" <test@inoni.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> .... :)
>
> ... jeg har skrevet til dem ... men de siger at de ikke vil gøre noget

Kan du ikke nøjes med den 6/6 Mbit de har til 189kr ?? Skal det være 4/4 for
199 ?? :)