asrock p4s55fx/p4 preschot 3.0 cpu overclo~
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 07-09-05 18:27

hej jeg har prøvet at overclocke min cpu på dette asrockkort p4s55fx
men det kan slet ikke lade sig gøre ? den flipper helt ud og jeg kan
ikke se noget på mit tvkort "nvtv" og den vil genstarte er det
bare et skodbundkort jeg har købt ?

jeg købte det for 250kr da mit gamle asus gik i stykker da jeg prøvede
at opdatere bios nå men er der noget at gøre ? eller skal jeg bare
købe et nyt asuskort igen til sokkel478 så jeg kan overclocke igen ?

jeg har før kørt med mit gamle asusbundkort og min gamle cpu
"northwood" 1.8 som var overclocket til 2.4 i de 3 år jeg havde den,
så jeg er skuffet over at jeg pludselig ikke kan.

håber at nogen kan hjælpe

Fra : LNC

Dato : 08-09-05 09:28

tjek ind på www.ocworkbench.com der er i højre side et forum om Asrock der
kan være dig til hjælp
Mvh Lars

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 08-09-05 19:13

On Thu, 8 Sep 2005 10:27:40 +0200, "LNC" <BOoH-FJERN-@it.dk> wrote:

>tjek ind på www.ocworkbench.com der er i højre side et forum om Asrock der
>kan være dig til hjælp
>Mvh Lars

tak jeg har lige tjekket det jeg kunne ikke rigtig finde noget om mit
kort men måske jeg bare skal bruge noget mere tid på det der er jo
mange sider derinde

Fra : Jens Ottesen

Dato : 10-09-05 15:29

> [...]
> "northwood" 1.8 som var overclocket til 2.4 i de 3 år jeg havde den,
> så jeg er skuffet over at jeg pludselig ikke kan.

hvorfor bruger du ikke noget i denne retning,så er du fri for at det brænder
af:
Asus K8N4-E nForce4 S754 PCI-Express med denne cpu AMD Athlon 64 3700+
NewCastle BOX S754