Motherboard asus p4p800-x parallel port vi~
Fra : Michael

Dato : 06-09-05 19:35

Hejsa

Er der nogle der kender til et problem med asus p4p800-x
det hele er helt nyt, når jeg vil sætte min harddisk og dvd brænder til ,
vil det ikke starte op med mindre at jeg tager ide kablet af enheden så
kommer der strøm til dem, hvad kan det være ,, jeg har testet harddisk og
cdrom drev på en anden maskine og det virker fint nok .. kan det være
noget
sata eller lig, det bliver ikke brugt til noget , men det kan være at det
spærer eller lign..

anyone ??

michael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-09-05 23:27

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget
> sata eller lig, det bliver ikke brugt til noget , men det kan være at det

Det er lidt forvirrende. Du skriver, at parallel porten ikke virker, og i
selve beskeden er det så åbenbart ide porten, du har problemer med??
Du er sikker på, at du får vendt idekablet rigtigt? Sidder drevene rigtigt
på kablerne i forhold til, hvordan de er jumpet? Hvordan er de jumpet?

Kurt