Hvor stor en køler på Asus P5WD2 Premium, ~
Fra : E. Pedersen

Dato : 05-09-05 13:55

Hej

Hvor stor en køler er der plads til på sådan et kort? jeg ku godt tænke mig
en 120mm, men tror sgu ikke der er plads nok for de to kølere der sidder på
kortet, jeg har også haft kigget på en CoolerMaster Hyper 48, nogen der har
prøvet sådan en?

Mvh.

E. Pedersen

Fra : Stone

Dato : 06-09-05 16:54

Hej det er godt noget andet om din køler men har et B.kort lige som dig og
har altid være glad for Asus Kort har haft 4 stk siden P2 nå men til mit
spørgsmål mit P5WD2 genstarter er det noget i bios der skal ændres når jeg
slukker på Luk iconet så slukker den godt nok signal til skræmen og lyset
går ud i pc men 2 sekunder efter starter den op som om jeg tændte for den
kan du hjælpe mig
Mvh Steen

Fra : E. Pedersen

Dato : 06-09-05 18:31

Hej Steen

Nej jeg kan desvære nok ikke hjælpe dig med dit problem, da jeg ikke på
noget tidspunkt har været ude for ligende, er det noget den er begyndt på
efter du har installeret et program, eller har den gjort det lige fra ny
installation?

Der er måske noget på et af disse link som kan hjælpe dig
http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php eller
http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/Troubleshooting-Windows-Shutdown.html
jeg ved ikke, men det var da et forsøg værd.

Vh.

E. Pedersen