flimrende skærm
Fra : Ole Rosted

Dato : 04-09-05 15:53

Jeg har det problem at min skærm flimrer voldsomt.
Men så snart jeg går ind i en applikarion (Microsoft Word, Agent
osv)holder flimreriet op. Derfor tror jeg at problemet kan skyldes
andet end skærmen.
Mit bundkort et et Asus med NVIDEA nForce chipset.
Rev. 27.05

Er det nok oplysninger til at en kan/vil råde mig vedr. flimreriet???

Venlig hilsen Ole

Fra : LNC

Dato : 04-09-05 15:59

Måske din refresh rate ?

Fra : Ole Rosted

Dato : 05-09-05 07:53

On Sun, 4 Sep 2005 16:58:38 +0200, "LNC" <BOoH-FJERN-@it.dk> wrote:

>Måske din refresh rate ?

Tak, for hjælpen, men inden den kom havde jeg nået at købe en ny skærm

Derimod løste den nye skærm ikke et andet problem:

Når jeg starter Google Earth (http://earth.google.com/)
kommer der en tom (hvid) globus op, der SKULLE have været dækket af
landkort. Når jeg beder den om at gå til: Denmark drejer globen, men
er stadig tom (hvid).

Jeg har før kunnet køre GoogleEarth. Ganske vidst ikke i AktiveX (som
findes på maskinen) men i OpenGL.

Jeg har indtryk af, at miséren opstod da jeg downloade GoogleEarth Pro
(trial). Da den var løbet ud, ville jeg vende tilbage til Freeware
versionen, hvorefter intet virker. Det kan jo være et sammentræf
eller...
Tre efterfølgende downloads af freeware versionen har ikke resulteret
i et bedre resultat

Er der nogen her som kender Google Earth og som evt kan give mig et
tip???

Venlig hilsen Ole Rosted