ASUS Terminator E787
Fra : søren horn

Dato : 04-09-05 09:29

Jeg har fået fat i et sådant bundkort. Er det, hvad der kaldes et
microATX bundkort, og vil det i så fald kunne passe ind i et kabinet til
microATX (Antec Lifestyle Minuet II)

mvh
Søren

Fra : LNC

Dato : 04-09-05 17:54

Du kan købe et Asrock M-Atx det vil passe i et Antec ja selv Terminator
vil det kunne sidde i :)

Mvh Lars

Fra : LNC

Dato : 04-09-05 17:51

Nej det vil ikke passe i et sådant kabinet det har sit eget kabinet
http://www.digit-life.com/articles/asusterminator/