Pentium M /533 på i855GM chipsæt ?
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 29-08-05 21:27

Nogen der har gjort sig nogen erfaringer med Pentium M / 533 Mhz FSB på
intel 855GM chipsættet ?

855GM understøtter ifølge Intel kun 400 Mhz FSB - men jeg har set
bundkort med 855GM chipsættet som ifølge producenten understøtter
Pentium M med 533 Mhz FSB !?!

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 01-09-05 08:21

Kan til de interesserede oplyse at det virker fortrineligt :)