Bygge den perfekte PC
Fra : surfer

Dato : 29-08-05 16:30

Hjælp med at bygge den perfekte PC med den optimale
pris/ydelse/stabilitet. Den SKAL være så lydløs og hurtig som muligt.
PC-en skal bruges til alle typer software, primært WinXP og grafik/media
samt test af software og daglige harddiskimage backups.

Motherboard
-----------
ASUS A8N-SLI Premium (det nye som kommer i Nov 2005 med heatpipe og
dobbelt x16 SLI PCI grafik)
http://www.pcstats.com/articleimages/200508/AsusA8NSLIPre_full.jpg

CPU
---
?

CPU køler
---------
?

RAM
---
Hurtige 1.parts RAM ?

Grafikort
---------
2 stk x16 PCI expres, SLI
(nogen der kender alle fordele ved dette ?)

Harddisk
--------
SATA

PSU
---
Skal være passivt kølet og uden radiostøj!

Kabinet
-------
?

Kom med Jeres erfaringer og links til anbefalinger mv.

Kom også med links til det billigste website at købe på i EU

Fra : Jens Willadsen

Dato : 29-08-05 21:16

> PSU
> ---
> Skal være passivt kølet og uden radiostøj!

Vil jeg fraråde. I de tests jeg har set er de højste ustabile og leverer
ikke nok power til sådant et system du søger.
Prøv evt Chill inovation, sådan en har jeg og har ingen probs.

MVH Jens

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-09-05 09:33

surfer <nobody@nowhere.com> wrote in

> Kom også med links til det billigste website at købe på i EU

Find selv de tyske på geizhals.at/eu, preisvergleich.de,
preissuchmaschine.de :)

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'