Ældre bundkort og nyere processor...
Fra : Batista-bomb

Dato : 26-08-05 20:38

Hej Alle,

Jeg har et Intel Desktop Board D845PESV.
(http://www.intel.com/design/motherbd/sv/)

Der er en Pentium 4 2.4GHz 533MHz FSB CPU i det lige nu. Jeg vil gerne have
noget lidt hurtigere og er derfor lidt skuffet over at jeg ikke kan få fat i
Pentium 4 3.066GHz 533MHz FSB mere...
Jeg har kigget på Celeron D
(http://www.intel.com/products/processor/celeron_d/index.htm)

Men det er lidt forvirrende: Intel angiver ikke Celeron D som understøttet
af motherboardet på dets hjemmeside, men på processorens hjemmeside ser det
ud som om den godt kan bruges i det...

Så er der også Pentium 4 2.8GHz 533MHz FSB med 1MB Level 2 cache:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=67018. Vil den kunne bruges?

Er der en herinde, der kan be- eller af-kræfte Intel?