bedste bundkort til socket 939?
Fra : michael bs

Dato : 26-08-05 15:47

Hvilket kan anbefales?
jeg påtænker ikke at køre SLI.
Er Asus a8n serien bare det bedste?

mvh Michael

Fra : Lars K.

Dato : 26-08-05 19:20

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:430f2b71$0$68321$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvilket kan anbefales?
> jeg påtænker ikke at køre SLI.
> Er Asus a8n serien bare det bedste?
>
> mvh Michael

Jeg har et Asus a8n-e, og det køre bare perfekt, det eneste negative jeg kan
sige om det er at deres chipset køler larmer af helvede til, men den er til
at skifte

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 21:39

Lars K. wrote:
> [...]
> sige om det er at deres chipset køler larmer af helvede til, men den er til

med premium udgaven er den passivt kølet vha. en heatpipe.

Fra : michael bs

Dato : 26-08-05 22:37

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> med premium udgaven er den passivt kølet vha. en heatpipe.

Men jeg påtænker at køre vandkøling, så det er ligemeget med chipsetkøleren:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321024

Mon ikke det vil passe til alle asus a8n bundkortene mht plads?

mvh Michael