Strømmen går
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-08-05 11:51

Hej
Jeg har samlet en pc med et asrock bundkort til sempron 3000+.
Nu viser det sig efter at alt er sat i og installeret , at når jeg vil sætte
noget i usb portene så kortsluttes pcen og maskinen er død. Tager jeg så
stømstikket ud og sætter det i igen så starter pc op påny.
Hvad kan der være galt.?
Jesper

Fra : Hans

Dato : 23-08-05 12:01

Jesper Nielsen wrote:
> [...]
> vil sætte noget i usb portene så kortsluttes pcen og maskinen er død.
> Tager jeg så stømstikket ud og sætter det i igen så starter pc op

Er det den samme USB-Enhed som får maskinen til at gå død, eller har du
prøvet med forskellige, f.eks. en mus?

Hans

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-08-05 13:28

I første omgang var det kun dem der sad på fronten af kabinettet, men nu
viser det sig når det er bagved. Det har det har dog været når jeg har sat
usb hardiskskuffe til og kabelmodem.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-08-05 13:09

"Jesper Nielsen" <faust@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>I første omgang var det kun dem der sad på fronten af kabinettet, men nu
>viser det sig når det er bagved. Det har det har dog været når jeg har sat
>usb hardiskskuffe til og kabelmodem.

Hvilken USB harddiskskuffe?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-08-05 18:00

Problemet er løst, det var strømforsyningen der var defekt.
Tak for forslagene

Fra : Klaus H

Dato : 23-08-05 15:37

> [...]
> sætte noget i usb portene så kortsluttes pcen og maskinen er død. Tager
> jeg så stømstikket ud og sætter det i igen så starter pc op påny.
Prøv at kontrollere om du har fået kablerne til front-USB monteret rigtigt.

Klaus H