problemermed driver til mb
Fra : kim ell

Dato : 18-08-05 06:21

hej håber der er en eller anden der kan hjælpe med hvor jeg kan finde
driver
til mit mb har ledt nettet tyndt efterhånden mit mb er et k7som+v7.5c fra
ECS med cpu onboard det jeg mangler er lydkort driver usb driver

--
venligst kim ell
som kører

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 18-08-05 21:00

kim ell wrote:
> [...]
> til mit mb har ledt nettet tyndt efterhånden mit mb er et k7som+v7.5c fra
> ECS med cpu onboard det jeg mangler er lydkort driver usb driver

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=317&DetailName=Driver&DetailDesc=K7SOM+(7.5C)&MenuID=35&LanID=9

CPU onboard? Hmm du mener den sidder på Motherboardet? det plejer de at
gøre

ellers så prøv at hente driverne fra www.sis.com.tw, chipsettet hedder
vist 650 eller 740, check din manual

> --
> venligst kim ell
> som kører
> mitsubishi pajero 4WD 3.0 V6 automatgear benzin

fix lige din signatur, der skal være "-- " før den og ikke "--" som du har
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

> Den har indtil videre sparet mig for at få 721 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Hvorfor skal vi andre på usenet spammes af et program som skal bekæmpe spam?

Fra : kim ell

Dato : 19-08-05 05:52

kim ell wrote:
[...]

vist 650 eller 740, check din manualhej chipsettet hedder 740 ja cpu'en
sidder godt fast i mb, jeg kan ikkeopdatere min windows til sp1 eller for
den sags skyld til sp2 men nu prøverjeg på den side du sendte link til

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-08-05 04:15

kim ell wrote:
> [...]
> sidder godt fast i mb, jeg kan ikkeopdatere min windows til sp1 eller for
> den sags skyld til sp2 men nu prøverjeg på den side du sendte link til

Er det med vilje at du skriver dit svar, så det er umuligt at skelne fra
det indlæg du svarer på?