driver prob til mb
Fra : kim ell

Dato : 18-08-05 06:22

hej håber der er en eller anden der kan hjælpe med hvor jeg kan finde
driver
til mit mb har ledt nettet tyndt efterhånden mit mb er et k7som+v7.5c fra
ECS med cpu onboard det jeg mangler er lydkort driver usb driver

--
venligst kim ell
som kører

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-08-05 08:58

"kim ell" <k.e@(fjern det her)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til mit mb har ledt nettet tyndt efterhånden mit mb er et k7som+v7.5c fra
> ECS med cpu onboard det jeg mangler er lydkort driver usb driver

Har du prøvet flg. link?

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=317&DetailName=Driver&DetailDesc=K7SOM+(7.5C)&MenuID=35&LanID=0

Er USB ikke indbygget i WinXP med dette bundkort?

Fra : kim ell

Dato : 18-08-05 18:44

-- KLIP--------------
> [...]
>
> Er USB ikke indbygget i WinXP med dette bundkort?

ja jeg har prøvet det link du sendte men der er ikke driver så jeg kan få
grafik kortet.til at virke og kan ikke få usb portene til at virke med xp'en

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-08-05 20:37

> -- KLIP--------------

> ja jeg har prøvet det link du sendte men der er ikke driver så jeg kan få
> grafik kortet.til at virke og kan ikke få usb portene til at virke med
> xp'en

Hvorfor kan du ikke få grafikkortet til at virke. Der ligger da 2
forskellige grafikdrivere.
Har du sp 1 eller sp2 installeret. Mange bundkort kræver, at en af disse
pakker er installeret, hvorved usb også kommer til at virke.

Kurt

Fra : kim ell

Dato : 19-08-05 05:55

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-08-05 20:45

> [...]
Hvis ikke du kan hente opdateringer, så kommer du jo aldrig videre, og så er
det jo ligegyldigt hvor mange links vi kommer med.
Eller er det kun MS update du har problemer med?
Ikke alle er enige, men jeg mener at det er halsløs gerning, at være på
nettet uden sp2, da man så på anden vis skal beskytte sig ret kraftigt mod
bagdørsorme m.m.
Desuden tror jeg stadig, at du er nødt til at få en af disse servicepakker,
for at få din usb til at virke. Firmaerne laver ikke usb drivere, netop
fordi de er includeret i servicepakken.
Kan du ikke få en kammerat til at hente servicepack 2 til dig? Dernæst burde
du prøve at lave en reparationsinstallation, så du kan få update til at
virke igen, eller er det fordi, du bruger et blacklistet serienur., at du
ikke kan opdatere

Kurt