Asus P4PE lyd ?
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-05 17:03

Hej !

Jeg sidder med en PC, som desværre ikke har en manual til ;-(

Motherboard er et Asus P4PE - og der er onboard lyd.

Der er så de sædvanlige stik bag på - deriblandt også et til Line In - så
vidt så godt.

Nu sætter jeg så et Pinnacle TV kort i - og skal forbinde TV-kortet til Line
In på lydkortet - og det medfølgende kabel er til et indvendigt stik på
lydkortet - altså sådan el ille fladt 4-benet stk og IKKE til det udvendige
minijack-stik.

Er der en der ved om der findes et sådan stik på et Asus P4PE ?

Eller er der en der har et link til en manual på nettet ?

På forhånd tak !

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Nybro

Dato : 17-08-05 17:23

Det med stikket kan jeg ikke hjælpe med, men manualen kan fides her:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

udfyld blot felterne.

/Nybro

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-05 18:20

Nybro wrote:
> Det med stikket kan jeg ikke hjælpe med, men manualen kan fides her:
> http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
> udfyld blot felterne.

Alle tiders

Der ser ud til at være både et CD1 og et AUX1 - de må jo egentlig begge være
Line In - så dem prøver jeg !

Fra : Madsen

Dato : 17-08-05 18:08

Jan Vestergaard wrote:
> [...]
>
> Er der en der ved om der findes et sådan stik på et Asus P4PE ?
>
> Eller er der en der har et link til en manual på nettet ?

hej Jan

Her har du manualen, se side 28.

http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4pe/e1110_p4pe.pdf
--