First step efter implementering af nyt bun~
Fra : Belial

Dato : 17-08-05 16:54

Jeg får i morgen mit nye MB ASUS K8V-X. Er der noget jeg skal være opmærksom
på inden/efter jeg implenterer det? Det er vel en god ide at flashe BIOS'en
med det samme? Skal det i så fald gøres som det aller først inden jeg
installerer Windows igen? Er der en række andre ting man skal huske at
installere ifm. bundkortet og i en bestemt rækkefølge?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-08-05 18:03

Belial wrote:
> [...]
> installerer Windows igen? Er der en række andre ting man skal huske at
> installere ifm. bundkortet og i en bestemt rækkefølge?

Sæt "lortet" til, kun med MB, RAM, CPU og VGA, og check at det kan boote.
Smid lydkort, diske osv. på, check at disse virker
Installer dit OS.
Installer herefter de nyeste drivere chip-producenterne (her: VIA mfl.)
Installer evt. BIOS hvis du føler det er nødvendigt
Og installer så alle opdateringer til windows.