Alternativ til MBM5?
Fra : ttoet

Dato : 16-08-05 20:05

Hej.

Efter at have haft nogen problemer med min PC har jeg fundet frem til at det
enten må være mit MB eller min processor der er defekt. For at holde lidt
øje med processoren under brug har jeg hentet og installeret Motherboard
monitor 5. Der er bare det lille problem at programmet angiver min CPU
temperatur til omkring 90º - 95º. Det lyder selvfølgelig noget voldsomt, og
jeg tror heller ikke rigtig på det. Når jeg genstarter computeren vises en
CPU temperatur i boot skærmen på ca. 47º - 52º. Det lyder lidt mere
plausibelt.

Findes der et alternativ til MBM5 der måske kan give mig et lidt mere
nuanceret billede?

MB'et er et Epox 8K3A.

Thoeger

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 20:07

ttoet wrote:

> Findes der et alternativ til MBM5 der måske kan give mig et lidt mere
> nuanceret billede?
>
> MB'et er et Epox 8K3A.

Speedfan

Fra : MRN

Dato : 17-08-05 07:59

> Findes der et alternativ til MBM5 der måske kan give mig et lidt mere
> nuanceret billede?

Jeg synes at programmet Everest fra Lavasys er rigtigt godt!!! Her kan du få
alle de oplysninger om din computer du har brug for. Både hard- og software
oplysninger. Og så er det på dansk og meget meget logisk opbygget!

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Mvh
MRN

Fra : Lyrik

Dato : 17-08-05 09:06

"ttoet" <ttoet@invalid> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Efter at have haft nogen problemer med min PC har jeg fundet frem til at
> det enten må være mit MB eller min processor der er defekt.
++++++++++++
Hvilken CPU har du?

Hilsen
Jens

Fra : JK

Dato : 17-08-05 09:02

On Tue, 16 Aug 2005 21:05:13 +0200, "ttoet" <ttoet@invalid> wrote:

> [...]
>plausibelt.
>
>Findes der et alternativ til MBM5 der måske kan give mig et lidt mere

Epox laver vel en hardware monitor til deres bundkort. Findes på
medleveret CD eller på hjemmeside.

måske USDM:

http://www.epox.com.tw/eng/support.php?ps=101&type=6

mvh