Opteron 265 i DK
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-08-05 06:28

Hej,

jeg er på udkig efter en Opteron 265 processor, men jeg synes ikke jeg
kan finde den på edbpriser.dk, og hvis jeg søger i google får jeg mest
norske forhandlere.

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe den i DK?

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 16-08-05 17:30

Gå ind på http://www.google.dk/ og vælg "sider fra Danmark"

> Er der nogle der ved hvor jeg kan købe den i DK?
http://www.computerstore.dk/shop/vareliste.asp?kat=diversehw&subkat=diversehw3&nav1=DiverseHW&nav2=diversehw3

Tomas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-08-05 18:06

On Tue, 16 Aug 2005 18:29:36 +0200, Tomas Pedersen
<patina@IngenDaaseskinkeTakwebspeed.dk> wrote:

>http://www.computerstore.dk/shop/vareliste.asp?kat=diversehw&subkat=diversehw3&nav1=DiverseHW&nav2=diversehw3

Takker!

Lol, jeg spørger i et forum efter et billigt 3D workstation setup og
bliver anbefalet dual 10kkr CPUer og 10kkr grafikkort.

Næh, jeg tror jeg holder mig til en AMD X2 alligevel.

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 17:30

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> norske forhandlere.
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan købe den i DK?

SHG vil sikkert gladeligt bestille en hjem til dig.
evt. er du oprettet ved Tech-Data eller Ingram Micro ?