Canon CanoScan 5200F strøm?
Fra : Kim

Dato : 07-09-05 22:53

Hej!

Jeg har mistet min strømforsyning til min Canon CanoScan 5200F scanner, og
vil se om ikke jeg kan bruge en af de andre jeg har liggende, men har lige
følgende spørgsmål inden jeg forsøger....

Jeg skal bruge en 12V forsyning, men hvor mange Amp. skal den kunne leverer
for at svare til den der fulgte med scanneren?
Er der andet jeg skal opmærksom på inden jeg sætter en anden strømforsyning
til min scanner?

Mvh. Kim

Fra : Rado

Dato : 12-09-05 00:07

On Wed, 7 Sep 2005 23:53:27 +0200, "Kim" <futtown@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg skal bruge en 12V forsyning, men hvor mange Amp. skal den kunne leverer
>for at svare til den der fulgte med scanneren?

Min CanoScan D646U har en strømforsyning på 12V/1.25A. Ved ikke om du
kan bruge det til noget.

>Er der andet jeg skal opmærksom på inden jeg sætter en anden strømforsyning
>til min scanner?

Muligvis stikket på strømforsyningen - det på min passer ikke til et
andet 12V apparat jeg har, der sidder et ben i inderrøret, det gør der
også på apparatet. Så de bruger muligvis non-standard stik (ved ikke
om der findes nogen standard for den slags).

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein