trådløs mus
Fra : colin

Dato : 07-09-05 12:38

Hej jeg er ny, men har lige set nogle spørgsmål og svar på trådløs
mus.jeg har en , det er en logitech men det sker af og til at den
sætter sig fast, og er så nød til at starte forfra.

Fra : frede

Dato : 08-09-05 08:54

>Hej jeg er ny, men har lige set nogle spørgsmål og svar på trådløs
>mus.jeg har en , det er en logitech men det sker af og til at den
>sætter sig fast, og er så nød til at starte forfra.

Har du prøvet at resette den - på min er der både en knap på transmitteren
og en knap under under musen som du kan trykke på med en kuglepen

Fra : Max

Dato : 08-09-05 09:52

Hej

>mus.jeg har en , det er en logitech men det sker af og til at den
>sætter sig fast, og er så nød til at starte forfra.

Nøjagtig det problem udviser min mus når den trænger til
nye batterier, og det er forøvrigt længe efter at musen selv
fortæller at den trænger til nye batterier.

Mvh Max