Omskifter mellem mini-jack stick ?
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 02-09-05 11:02

Jeg vil gerne dele et par højtalere mellem 2 computere - og søger derfor
en lille mini-Jack (eller evt. jack) switch.

Det er _ikke_ en omksifter mellem et headset og et sæt højtalere jeg
mangler.

Nogen der kender til sådan en dims - evt. hvor den forhandles ?

Fra : Hans

Dato : 02-09-05 12:01

Uffe S. Callesen wrote:
> [...]
> mangler.
>
> Nogen der kender til sådan en dims - evt. hvor den forhandles ?

Hos en almindelig radio/TV forhandler.

Hans

Fra : Michael Friis

Dato : 02-09-05 15:26
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 02-09-05 15:34

Michael Friis wrote:
> http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/AH-01.html

Det er lige nøjagtigt IKKE hvad jeg søger

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 02-09-05 15:35

> Hos en almindelig radio/TV forhandler.
>
> Hans

Ja tak - til overpris

Fra : Hans

Dato : 02-09-05 15:40

Uffe S. Callesen wrote:

> Ja tak - til overpris

Jamen, så laver du den bare selv. Ind i en løsdelsbiks og frem med
loddekolben.

Hans

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 02-09-05 16:45

Hans wrote:
> Jamen, så laver du den bare selv. Ind i en løsdelsbiks og frem med
> loddekolben.
>
> Hans

Loddekolben røg desværre ud for længe siden

Fra : Hans

Dato : 02-09-05 18:34

Uffe S. Callesen wrote:

> Loddekolben røg desværre ud for længe siden

Du behøver jo egentlig ikke en omskifter. En jacksplitter kan jo gøre det,
og sidste gang jeg købte sådan én kostede den lige under 30 kr. i en
TV-Biks.

Hans

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-09-05 08:29

Uffe S. Callesen wrote:

> [...]
> mangler.
>
> Nogen der kender til sådan en dims - evt. hvor den forhandles ?

Hvis den ene af computerne altid er tændt, kan du gøre som mig og putte
udgangen fra den anden ind i line in på den første.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Rado

Dato : 04-09-05 11:40

On Fri, 02 Sep 2005 12:02:19 +0200, "Uffe S. Callesen"
<anon@anon.local> wrote:

>Jeg vil gerne dele et par højtalere mellem 2 computere - og søger derfor
>en lille mini-Jack (eller evt. jack) switch.

Mener Rudolph Schmidt har sådan en blandt deres sortiment af små sorte
omskifterbokse.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein