Patroner til PIXMA 3000?
Fra : Rado

Dato : 31-08-05 08:17

Nogen der kan sige hvilke patroner man bruger til PIXMA 3000 - "3"
eller "6"?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-08-05 09:20

Rado wrote:
> Nogen der kan sige hvilke patroner man bruger til PIXMA 3000 - "3"
> eller "6"?

Kig ind på Printmore efter originale patroner. Just my advice, jeg har
dårlig erfaring med uoriginale. Hvis andre har tips til hvor de originale
kan købes billigere, er vi selvfølgelig alle lydhøre

http://www.printmore.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-05 10:20

Rado wrote:
> Nogen der kan sige hvilke patroner man bruger til PIXMA 3000 - "3"
> eller "6"?

Den "store" sorte er "3"
og de øvrige er "6"

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Max

Dato : 31-08-05 10:26

Hej

> Nogen der kan sige hvilke patroner man bruger til PIXMA 3000 - "3"
> eller "6"?

Det står i låget, ellers er det BCI-3eBK, BCI-6C, BCI-6M, BCI-6Y

Mvh Max

Fra : Michael Frandsen

Dato : 31-08-05 15:25

jeg har en Pixma 5000 og jeg bruger aldrig andre patroner end de uoriginale
købt hos www.lavprisimport.dk de koster ca. 18,- pr stk (er ISO godkendte)
og volder aldrig problemer
mvh
Michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-05 17:03

Michael Frandsen wrote:
> [...]
> uoriginale købt hos www.lavprisimport.dk de koster ca. 18,- pr stk
> (er ISO godkendte) og volder aldrig problemer

Heller ingen problemer med uoriginale her - virker fortrinligt

Jeg bruger disse til 9,50/stk - og de er helt OK i min Pixma 4000:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19804969

De kan findes endnu billigere - men disse ved jeg af egen erfaring er OK.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 01-09-05 11:51

han handler også på qxl og der købte jeg til kr 9,- pr stk
hans bruger navn på qxl er ms handel

"Michael Frandsen" <m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4315bd10$0$11698$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...