hjælp
Fra : Jens Koch

Dato : 30-08-05 08:11

jeg mangler en pogram der heder noget med TO issis til
at hente fra jeg ved godt det ikke er stavet
rigtig men jeg kan ikke udbys

Med Venlig Hilsen
Jens
MSN : jens537@hotmail.dk

Fra : Kim

Dato : 30-08-05 10:24

On Tue, 30 Aug 2005 09:10:55 +0200, "Jens Koch" <jenskoch@webspeed.dk>
wrote:

>jeg mangler en pogram der heder noget med TO issis til
>at hente fra jeg ved godt det ikke er stavet
>rigtig men jeg kan ikke udbys

Hermed en opfordring til ikke at svare på Jens Koch´s indlæg,
da han bevidst benytter subject´s uden relevans til emnet :

http://groups.google.dk/groups?q=jens+koch+webspeed&hl=da

Samtidig poster han de samme indlæg i flere forkerte grupper
uden crosspost og followup.

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 16:22

> jeg mangler en pogram der heder noget med TO issis
> til
> at hente fra jeg ved godt det ikke er stavet
> rigtig men jeg kan ikke udbys

Hej Jens.

Vi vil gerne hjælpe dig, men overskriften under emne skal være noget mere
korekt.

Nu ved vi heller ikke om du har problemer med at skrive fordi du er ordblind
(det kan du jo ikke gøre for) da det er svært at tyde hvad du mener.

ps : ikke for at fornærme dig.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 30-08-05 18:09

kimila skrev:

> [...]
>
> Nu ved vi heller ikke om du har problemer med at skrive fordi du er
> ordblind (det kan du jo ikke gøre for) da det er svært at tyde hvad

:) korekt = korrekt

--
Lars Fragstrup

Fra : Hans

Dato : 30-08-05 19:36

Lars Fragstrup wrote:

> :) korekt = korrekt

Nu tror jeg lige vi stopper her, inden alle de uskrevne regler omkring den
enkeltes formåen i skrift og udtryksmåde bliver maltrakteret godt og
grundigt.

FUT: dk.admin.netikette

Hans