CPU-køler - købes i DK?
Fra : Sven

Dato : 29-08-05 12:29

Hej.
Kan denne CPU-køler købes i DK?
http://www.nvnews.net/reviews/akasa_evo120/index.shtml

Sven

Fra : TGJ

Dato : 29-08-05 14:21

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
news:4312f1a8$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

http://www.e-tech.dk/shop/productinfo.asp?id=3275

??

er det den?

thomas

Fra : Sven

Dato : 29-08-05 15:02

> http://www.e-tech.dk/shop/productinfo.asp?id=3275
>
> ??
>
> er det den?
>
> thomas

Det ved jeg ikke. Jeg kommer bare til deres forside, når jeg klikker på dit
link, og jeg har endnu ikke fundet den under CPU-kølere

Sven

Fra : Sven

Dato : 29-08-05 15:03

> http://www.e-tech.dk/shop/productinfo.asp?id=3275
>
> ??
>
> er det den?

Yep, det er det. Tak for det

Sven

Fra : Sven

Dato : 29-08-05 19:28

> ??
>
> er det den?
>
> thomas

Så er den bestilt, så den kommer forhåbentligt sidst på ugen Den skal
holde en OC AMD 4000+ kølig.

Sven

Fra : TGJ

Dato : 29-08-05 19:57

> Så er den bestilt, så den kommer forhåbentligt sidst på ugen Den skal
> holde en OC AMD 4000+ kølig.

ok, sidder også og savler lidt, men jeg tror ikke jeg har plads til den i
mit chieftec da01 kabinet med intel 478 2,4ghz at 3,0

men meld tilbage med din erfaringer og evt et par billeder.

ellers kan du få mere hjælp i nyhedsgrp: dk.edb.hardware.stoej

thomas

Fra : Sven

Dato : 02-09-05 12:16

> ok, sidder også og savler lidt, men jeg tror ikke jeg har plads til den i
> mit chieftec da01 kabinet med intel 478 2,4ghz at 3,0
>
> men meld tilbage med din erfaringer og evt et par billeder.

Så er den installeret, se senere post omkring effekten

Sven