Modemproblemer
Fra : jens v

Dato : 29-08-05 12:21

Hej
Jeg håber det er det rigtige sted jeg prøver.
Jeg er ved at "rode" med noget Caller Id, men kan ikke få mit modem til at
spille med. Mit modem er et indbygget intel modem og efter hvad jeg kan
finde ud af brude den kunne sende nummeret til programmet, men det vil den
ikke. Nogen der har en løsning????
Jeg har prøvet i telefoni, men kan ikke komme længere der.

mvh jens v

Fra : Max

Dato : 29-08-05 12:29

Hej Jens

> Jeg håber det er det rigtige sted jeg prøver.

Det er det nok, men hvis du har lyst kunne du jo prøve
at spørge i dk.teknik.elektronik , der er der ofte folk der ved
temlig meget om den slags.

Mvh Max

Fra : jens v

Dato : 29-08-05 12:34

> [...]
>
> Det er det nok, men hvis du har lyst kunne du jo prøve
> at spørge i dk.teknik.elektronik , der er der ofte folk der ved

Hej Max
Tak for tippet, jeg prøver i den gruppe.

mvh jens v

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 29-08-05 14:16

On Mon, 29 Aug 2005 13:20:43 +0200, jens v wrote:

> [...]
> ikke. Nogen der har en løsning????
> Jeg har prøvet i telefoni, men kan ikke komme længere der.

Det danske system til at vise nummeret på den der ringer op bruges ikke i
andre lande, så dit modem kan garanteret ikke bruges til den slags her i
landet.

Tomas

Fra : jens v

Dato : 29-08-05 16:00

"Tomas Pedersen" <patina@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre lande, så dit modem kan garanteret ikke bruges til den slags her i

Vi har testet en HP Bærbar med indbygget modem og den virker. Det er så med
AMD prosessor.Så det kan da godt være at dem jeg har ikke kan komme til at
virke :(

mvh jens