NorthQ NQ-7445-400 - Erfaringer?
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 28-08-05 22:53

Hejsa,

Købte mig for godt en måned siden en NorthQ PSU, NorthQ NQ-7445-400,
som stort intet blæserstøj har, hvilket jo er kanon godt.

Men der kommer en konstant højfrekvent hyletone inde fra selve
PSU'en, som jeg kunne mistænke at være fra noget højspænding.

Dette sker også, når jeg bare booter op i BIOS'en, uden at have andet
end MB'et og grafikkortet koblet på, så tror ikke det skyldes at
PSU'en bliver overbelastet.
Har et ASUS P5AD2-E-Premium MB og en Intel P4 3.0GHz, som ikke er
overclocket, samt et ASUS N6600/TD PCI ExPress grafikkort.

Har skrevet til NorthQ for ca. tre uger siden angående dette, men har
intet svar fået fra dem, så jeg har skrevet til dem igen her til
aften.

Hvad har i af erfaringer med denne PSU - og support fra NorthQ?

--
Mvh.
Alex T. / OZ1NE