Lodde ben på Intel 3.0 CPU
Fra : sls\(2770\)

Dato : 28-08-05 10:39

Har en kammerat med en defekt CPU, og skulle høre om der er en herinde der
kan lodde et ben på en Intel 3.0 Ghz cpu?

Hvad skal det koste?

Mvh Sid

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 28-08-05 10:51

"sls(2770)" skrev i en meddelelse

> Har en kammerat med en defekt CPU, og skulle høre om der er en herinde der
> kan lodde et ben på en Intel 3.0 Ghz cpu?
>
> Hvad skal det koste?
>
> Mvh Sid

Hvor er benen knækket af ?

Er det i et hjørne eller hvad ?

/Niels

Fra : sls\(2770\)

Dato : 28-08-05 10:57

"Niels C. Grønlund (2500 Valby)" <nielsgronlund@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:43118920$0$77240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvor er benen knækket af ?
>
> Er det i et hjørne eller hvad ?

Mener det er et af de inderste ben.
Den har fungeret i et par måneder uden det ben, men nu gad den ikke mere.

Mvh Sid

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 28-08-05 12:46

"sls(2770)" skrev i en meddelelse

> Mener det er et af de inderste ben.
> Den har fungeret i et par måneder uden det ben, men nu gad den ikke mere.
>
> Mvh Sid

Hej

Det bliver næsten umuligt. Det er ikke en opgave jeg vil påtage mig. Har
ellers repereret ben (Sat nye på) på 286 - 386 - 486 og Pentium CPU'er mv. ,
men på en P4 er benene godt nok ubehagelige små og det er ikke en stor klat
man kan lægge for at få benet til at sidde fast. Og i har vel ikke stumpen
der er knækket af vel ?

Ellers skal man også til at finde en tynd tråd med samme diameter, det er
ikke nogen opgave for hobby mekanikkeren med en stor lodekolbe.

Niels

Fra : Erling Simonsen

Dato : 28-08-05 13:20

Niels C. Grønlund (2500 Valby) skrev:
> "sls(2770)" skrev i en meddelelse

Hej og undskyld mit OT-spørgsmål.
Er du den Niels Grønlund, der har været ansat på Viborg Sygehus?
mvh
Erling Simonsen
--
ved direkte svar fjern "no"

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 28-08-05 13:40

"Erling Simonsen" skrev

> Hej og undskyld mit OT-spørgsmål.
> Er du den Niels Grønlund, der har været ansat på Viborg Sygehus?
> [...]

Desværre nej, født og opvokset i KBH

/Niels

Fra : Ricko.

Dato : 28-08-05 13:58

"Niels C. Grønlund (2500 Valby)" <nielsgronlund@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4311b0bd$0$99625$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Erling Simonsen" skrev

> Desværre nej, født og opvokset i KBH

Det skal du da ikke være ked af set han havde en skideballe til dig,over den
elendige behandling man til tider oplever sådanne steder.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 28-08-05 15:06

Ricko. skrev:
> [...]
>

> Det skal du da ikke være ked af set han havde en skideballe til dig,over den
> elendige behandling man til tider oplever sådanne steder.

Det havde jeg nu ikke, men jeg kendte en der var IT-medarbejder der.
Jeg var det på Thisted Sygehus (begge under Viborg amt)
/Erling