HP psc 2110 problemer??
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 09:04

Hej Gruppe

Jeg har en hp psc 2110 printer/scanner/kopi. Den har virket upåklageligt i
et par år.

Men pludseligt er den op til 20 min. om at printe, eller kopiere for den
sags skyld, en ganske alm. side med sort tekst.
Den kører lidt og så holder den en pause på et par min. og så kører den lidt
igen, det er som om der er "klumper" i strømmen
Troede først det var en software fejl, men når jeg kopierer uden om pc'en,
er den lige så lang tid om det.

Er der nogen der har en løsning på problemet??

--
Hilsen

Kim

"Ud af børnenes mund kommer ord,
som vi voksne aldrig skulle have sagt"

Fra : Frank Schou

Dato : 26-08-05 17:12

"Tommy Trout" <troutSNABEL-Aadr.dk> skrev i en meddelelse
news:430ecd02$0$37009$edfadb0f@dread12.news.tele.dk... skrev:

> [...]
> pc'en, er den lige så lang tid om det.
>
> Er der nogen der har en løsning på problemet??

Jeg er selv den "ulykkelige" ejer af en hp psc 750, som også laver numre
når patronerne trænger til at blive skiftet.

Det er min konspirationsteori af hp bevist har programmeret maskinerne
til
at drille efter x antal kopier, hvor maskinen så kræver nye originale hp
patroner.

Jeg har selv oplevet klumper i strømmen og 20 minutters udskrivningstid.
Striber på udskriften.
Farveændringer.
Udfadning af farver.
Krav om skift patron, og en masse andre sjove varianter.
Specielt når man genfylder, går det hurtigt i kage.

Jeg har en teori om at maskinen aflæser patronens id, hvorfor man ikke
kan genfylde, idet patronen har kørt x antal kopier, og dermed
iværksætter
alverdens chikane.

Løsning: Køb nye originale patroner, så er maskinen glad, hp er glad, og
du kan bare smile og betale.

EU har tidligere været inde i sagen, hvor firmaer forærede
kopimaskinerne
væk, og tog sig fyrstelig betalt for patronerne. Men hvad det er blevet
til
ved jeg ikke.

Mvh. Frank