Hardware profiler
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 24-08-05 22:01

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe...

Har brug for at få windows til at ha forskellige hardware profiler, således
at jeg kan logge på uden nedværksunderstøttelse og alt mulig andet gejl, så
CPU tiden udnyttes optimalt til et musikprogram. Det må ikke forstyrres af
diverse internet popups, og skal helst køre uden firewall og antivurus
programmer med mere... Vil dog nødig tage netkortet ud (af bios), eller
undlade at ha muligheden for at spille spil ig surfe på nettet, så var det
ikke en mulighed at konfigurere windows således at en bestmt bruger logger
på med hele svineriet, og en anden bruger logger på uden alle de mange
programmer og hardware drivere ???

Hvordan gør jeg det ???

---
Giant[AT]post.cybercity[DOT]dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-08-05 22:29

On Wed, 24 Aug 2005 23:01:24 +0200, Morten Bo Jensen wrote:

> Hvordan gør jeg det ???

Jeg er ikke klar over om det du skriver kan lade sig gøre, men jeg bakser
selv med lidt amatør musikproduktion. Det folk generelt har anbefalet mig
er

1. En dedikeret audio-pc (den dyre løsning).
2. Lav et dual-boot system, hvor du har en kopi af operativsystemet kun
til musikproduktion og en anden kopi af operativsystemet til websurfing,
spil eller hvad nu ellers bruger din pc til.

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/multiboot.mspx

PS, kender du forøvrigt:
http://www.musicxp.net/ ??