Så bliver der igen kø i aldi
Fra : Marty

Dato : 24-08-05 13:17

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-05 13:24

Marty skrev:

>http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

Nå, er der så stort et behov for nye trusser

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 24-08-05 13:41

Marty wrote:

> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

Ja, nu det snart bliver vinter er det jo rart med nogle stearinlys.

Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 24-08-05 13:58

"Marty" <martymail@hotmail-remove-.com> skrev i en meddelelse
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
>
> Mvh Marty

Jeg er en stensikker aftager af et stk. Elektrisk manicuresæt

Gubs

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-08-05 14:43

"Bæ9 Bomstærk" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er en stensikker aftager af et stk. Elektrisk manicuresæt

Den er stensikker HVER GANG

En eller anden finder et godt tilbid i Aldi, og vil dele oplevelsen med os
andre - og li' så sikkert som amen i kirken finder folk hurtigt de ting der
har absolut mindst med gruppen at gøre, og fortæller at de vil skynde sig
ned og købe trusser, stearinlys, manicuresæt eller forårsruller...

Mvh John, som farer ned og sikrer sig et vinsæt... Schkål.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-05 14:48

-=JF=- arb skrev:

> [...]
>der har absolut mindst med gruppen at gøre, og fortæller at de vil skynde
>sig ned og købe trusser, stearinlys, manicuresæt eller forårsruller...

Så kan der da bare linkes til varen der hentydes til i stedet for et link
til alle deres tilbud.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : -=JF=- arb

Dato : 24-08-05 14:58

> Så kan der da bare linkes til varen der hentydes til i stedet for et link
> til alle deres tilbud.

Enig - men nu er det næsten synd at ændre på praksis... Det er ved at være
en tradition

Mvh John

Fra : Holst

Dato : 24-08-05 15:02

-=JF=- arb wrote:

> [...]
> har absolut mindst med gruppen at gøre, og fortæller at de vil skynde sig
> ned og købe trusser, stearinlys, manicuresæt eller forårsruller...

Bortset fra kikkerten med night vision og metaldetektoren, så var det da
ikke særlig interessant. Og hverken kikkert eller metaldetektor har vel
alverdens med denne gruppe at gøre.

Men jeg tror nu ikke, at jeg vil gide bruge penge på hverken kikkerten
eller metaldetektoren, for man ender sikkert med ikke at få brugt noget
af det.

Fra : Christian Mygind

Dato : 24-08-05 17:02

Holst wrote:
[...]
> Bortset fra kikkerten med night vision og metaldetektoren, så var det
> da ikke særlig interessant. Og hverken kikkert eller metaldetektor
> har vel alverdens med denne gruppe at gøre.

Hørt - jeg kan oprigtigt talt heller ikke se, hvilket af tilbudene, der
sigtes til...

/Chr

Fra : Kim

Dato : 25-08-05 20:28

"Bæ9 Bomstærk" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er en stensikker aftager af et stk. Elektrisk manicuresæt

Den hopper jeg altså på :)

Kim

Fra : Peter T.

Dato : 24-08-05 14:39

Marty ristede følgende runer:

> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

Er metaldetektoren USB-kompatibel?

--
Peter T.

ham med signaturen...

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-08-05 20:01

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in news:Xns96BC9F2F760D7muh@
212.242.40.162:

> Er metaldetektoren USB-kompatibel?

næppe - men hvis den kan finde de gode tilbud aftager
jeg da gerne en :D

/hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 29-08-05 11:05

> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_35/OFF14.HTM så er gaven til kæresten
reddet - tak for tippet!

Fra : Robert Piil

Dato : 29-08-05 11:17

On Mon, 29 Aug 2005 12:04:42 +0200, "Søren Christensen [8000]"
<5161120m001NOOOOSPAM@stofanet.dk> wrote:

>http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_35/OFF14.HTM så er gaven til kæresten
>reddet - tak for tippet!

Hm... 3-9 år...måske skulle du gå lidt stille med dørene.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : John

Dato : 29-08-05 16:12

Robert Piil skrev:
> On Mon, 29 Aug 2005 12:04:42 +0200, "Søren Christensen [8000]"

> Hm... 3-9 år...måske skulle du gå lidt stille med dørene.

ROTFL

Mvh

John

Fra : Holst

Dato : 29-08-05 15:14

Søren Christensen [8000] wrote:

> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_35/OFF14.HTM så er gaven til kæresten
> reddet - tak for tippet!

Mon ikke du burde finde en kæreste, der er lidt ældre?