Logitech G7 mus trådløs luksus
Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-08-05 22:41

Nogle der har købt den nye G7 mus fra Logitech og som øse ud af deres
erfaringer ?

Overvejer den istedet for endnu en Mx1000 - hvad er forskellen på de to mus
rent knapmæssigt ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Esben

Dato : 24-08-05 01:25

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har købt den nye G7 mus fra Logitech og som øse ud af deres
> erfaringer ?

Den kan ikke købes endnu endnu?

--
Esben

Fra : EXIT

Dato : 24-08-05 19:14

Jeg kan varmt anbefale MX 1000
Et enkelt minus den er kun til højre håndet personer

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-08-05 20:39

On Wed, 24 Aug 2005 20:13:50 +0200, EXIT wrote:
> Jeg kan varmt anbefale MX 1000
> Et enkelt minus den er kun til højre håndet personer

Men prøv lige at kigge på specs for den nye gamer G7 mus:

http://makeashorterlink.com/?W6F221CAB

FLASH DEMO af G7: http://makeashorterlink.com/?C2E221CAB

Mere følsom end Mx-1000, 2 Li-ion batterier medfølger i pakken - dvs. det
ene ligger så i opladered konstant, mens det andet er i musen.
Man selv indstille hvor følsom musen skal være på selve musen - genialt,
hvis man går fra at spille til grafikprogrammet rog over til alm. windows
navigering.

Jeg er hooked på G7 musen.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-08-05 20:41

On Wed, 24 Aug 2005 21:39:14 +0200, Dr.Ralph wrote:
> Jeg er hooked på G7 musen.

Glemte lige, at den også har fået usædvalligt stærke fødder, så man nu ikke
skal putte ekstra fødder selv på mere.

Den vil stå godt sammen med mit nye sølvgrå Dinovo notebook tastatur :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Max

Dato : 24-08-05 20:45

Hej

> Jeg kan varmt anbefale MX 1000
> Et enkelt minus den er kun til højre håndet personer

Den er da også til venstrehåndede, de skal bare bruge
den i højre hånd :)

Mvh Max

Fra : EXIT

Dato : 24-08-05 20:48

Hold k*** hvor er du Genial det havde jeg ikke tænkt på.
Der har du lige haft et lys øjeblik var.

Fra : Max

Dato : 24-08-05 21:36

Hej

> Der har du lige haft et lys øjeblik var.

Ikke nær så lys som en kollega jeg havde engang, han var almindelig
højrehåndet, men første gang han brugte en PC valgte han med overlæg
at bruge musen i venstre hånd, genialt at man ikke behøver slippe
musen når man skal notere noget med en kuglepen eller lignende.

Mvh Max

Fra : AJC

Dato : 24-08-05 23:06

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:430cd97f$0$162
> [...]

> at bruge musen i venstre hånd, genialt at man ikke behøver slippe
> musen når man skal notere noget med en kuglepen eller lignende.

Man kan også bare skrive med den venstre hånd.