Canon Pixma MP750 vil ikke scanne!?
Fra : Jacob E.

Dato : 23-08-05 19:40

Min 1 uge gamle multi-maskine nægter pludselig at scanne!
Når jeg forsøger, både direkte fra maskinen samt via MP Navigator, får jeg
ganske enkelt at vide: "Cannot communicate with scanner".

Jeg har naturligvis genstartet både PC og maskine, re-installeret software
og drivere, men det hjælper tilsyneladende ikke noget. Og ja, kablet ER
tilsluttet...
Jeg kører den på W2K Pro, og den har virket et par gange inden idag.
Der er ingen hjælp på Canon-support.

Inden jeg begynder på mere, vil jeg lige høre om andre har oplevet noget
lign. og måske har den enkle løsning.

PFT,

Jacob

Fra : Jacob E.

Dato : 24-08-05 21:16

Problem løst, min USB-port var fucked up