Processor-historie?
Fra : GB

Dato : 22-08-05 23:55

Jeg har googlet forgæves efter en side, som kan fortælle præcist hvor meget
RAM processorer/PC'er kan adressere - fra 8088 (IBM XT) til moderne
processorer/PC'er.

Er der en som kender et site der kan den slags?

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-08-05 00:36

http://crusher.dk/~rmb/cpu.html

Fra : GB

Dato : 23-08-05 11:12

Esben von Buchwald <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i meddelelsen

> http://crusher.dk/~rmb/cpu.html

Tak for linket!

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-09-05 00:39

GB wrote:
> [...]
> processorer/PC'er.
>
> Er der en som kender et site der kan den slags?

Fandt lige denne, som var det jeg havde i tankerne da jeg skrev det
andet link:
http://haxor.dk/articles/intel.html

--
MVH: Esben von Buchwald