Logitech Dinovo for Notebooks det samme ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-08-05 17:15

Er det Logitech Dinovo tastaturet til notebooks ens i sørrelse og tastatur
kvalitet sammenlignet med Dinovo til alm. pc ?

Jeg har længe været træt af bluetooth understøttelsen til den alm. Dinovo -
og hører nu, at Dinovo til Notebooks kører alm. USB, hvilket kun kan det
gøre det bedre.

At Dinovo til notebooks så også er sølv og sort, hvilket jeg finder er
flottere end det grøn-sorte som den alm. Dinovo er, gør kun mit valg endnu
lettere - og så koster Dinovo til notebooks kun det halve, hvilket fint
rækker til at indkøbe en Mx-1000 Logitech mus :)

Flere herinde, der har skiftet VÆK Fra det alm. grøn-sorte Dinovo over til
Notebook udgaven af Dinovo og som er tilfredse ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Flemming Joensson

Dato : 22-08-05 19:30

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in

> Flere herinde, der har skiftet VÆK Fra det alm. grøn-sorte Dinovo over
> til Notebook udgaven af Dinovo og som er tilfredse ?

Jeg har ikke, men har du overvejet Logitechs UltraX keyboard (også
sølv/sort):
http://www.computergeil.dk/?artikelid=4233

Meget lille, og fladt - men alligvel lækkert at skrive på.

/Flemming

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 22-08-05 19:56

On Mon, 22 Aug 2005 18:14:48 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>
>Flere herinde, der har skiftet VÆK Fra det alm. grøn-sorte Dinovo over til
>Notebook udgaven af Dinovo og som er tilfredse ?

jeg sidder og skriver fra mit dinovo bluetooth og j,a logitechs
software er det værste jeg nogen sinde har oplevet i den tid jeg har
haft pc men det bedste jeg har gjordt er at slette ALT fra min pc
der hed noget med logitech ISÆR setpoint "det hadede jeg specialt
meget" nu er alt væk og det kører med windows xp drivere og det
virker perfekt, bortset fra "f-tasterne" og dem brugte jeg ikke
aligevel så nu virker det bare super og jeg kan programere musens
knapper meget bedre end før især i mange spil virkede de ikke da jeg
havde logitechs software, jeg tænkte faktisk på at trampe på
drivercden men tænkte klart igen og hvad nu hvis jeg skal være så ond
og sælge det en dag så vil de jo nok have cden med

men mit råd er slet alt logitech

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-08-05 20:41

Dr.Ralph skrev:

> Er det Logitech Dinovo tastaturet til notebooks ens i sørrelse
> og tastatur kvalitet sammenlignet med Dinovo til alm. pc ?

Ja. De er dog ikke 100 % ens. NumPad'et til Notebook-udgaven har
indbygget termometer og modtageren er en lille memorybird-agtig
fætter, men ellers er der ingen forskel, lige bortset fra det med
den manglende BT-understøttelse i Notebook-udgaven selvfølgelig,
men den kan jeg nu snildt undvære, når den virker så ringe som
den gør på den dyre udgave af diNovo.

> Jeg har længe været træt af bluetooth understøttelsen til den
> alm. Dinovo - og hører nu, at Dinovo til Notebooks kører alm.
> USB, hvilket kun kan det gøre det bedre.

Det er også meget bedre. Jeg skiftede til et for omkring 4 mdr.
siden og har ikke fortrudt. Det første, jeg fik fat i, havde
dog nogle problemer med venstre shift-tast, men det blev byttet
hos forhandleren og nr. 2 fejler ikke noget, så det første var
nok bare en fredagsudgave.

> [...]
> gør kun mit valg endnu lettere - og så koster Dinovo til
> notebooks kun det halve, hvilket fint rækker til at indkøbe en

Lige præcis og den modtager, som følger med til diNovo Cordless
for Notebooks, er endda kompatibel med MX-1000, så signalet kan
ryge den vej igennem. Værd at huske på, hvis man vælger at koble
opladeren til MX-1000 til USB-porten, for så bliver musen fundet
to gange, hvilket snød mig gevaldigt! Læs evt.:
<http://groups-beta.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/msg/72602e465a764551>.

> Flere herinde, der har skiftet VÆK Fra det alm. grøn-sorte
> Dinovo over til Notebook udgaven af Dinovo og som er tilfredse ?

Yep! :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-08-05 04:41

> Yep! :)

Tak for svaret :)

Vil købe Dinovo Notebook i morgen :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-08-05 19:17

Dr.Ralph skrev:

> Vil købe Dinovo Notebook i morgen :)

God fornøjelse. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-09-05 21:45

Dr.Ralph skrev:

> Jeg har længe været træt af bluetooth understøttelsen til den
> alm. Dinovo - og hører nu, at Dinovo til Notebooks kører alm.
> USB, hvilket kun kan det gøre det bedre.

Har du set: <http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/> ?
Gid det kommer på markedet engang, for det kan godt få mit mundvand
til at løbe. :)

--
Hilsen
Madsen