MOHPA crasher!?
Fra : michaelsorgenfrei@gm~

Dato : 21-08-05 12:41

Hej mennesker!

Jeg er blevet opfordret og fortalt, at I vil være i stand til at løse
mit problem. Det er en udfordring skulle jeg mene:

Jeg forsøger at spille MOHPA. Installationen gik fint da jeg først
fik fjernet mit deamon D-Tools software (ups! :/). Når jeg starter
spillet får jeg splash screen med MOHPA-logoet, derefter fuld skærm i
sort og så return til windows desktop uden error-besked af nogen slags
:(((

Min conf er blevet godkendt af EA HELPDESK (som ellers er ubrugelige):

AMD XP 2400+
512 mb sd-RAM
Geforce 4200-ti (4xagp)
Samsung T710 fladskærm DVI
masser af gb hdd (120)

Jeg har geninstalleret win xp pro sp2 og følgende drivere,
nVidia graphics drivers, seneste
directx 9.0c
creative soundblaster live! value, seneste
samsung skærmdriver, seneste.

ja, og så har jeg også lige updated bios'en bare for sjov :)

Hvad siger I til den nød???
Er det,
1) Grafikkort, der, selv om EA har godkendt det, ikke er godt nok?
2) Ringe CPU kraft?
3) drivere der fucker?

Jeg spiller Call of Duty problemfrit og comp.'en virker ellers kanon.

TAAAAAAAK for jeres hjælp - jeg (er ved at) bliver sindsyg
arrrrghhhh...

Hilsen
Michael :)

Fra : Ziggi

Dato : 21-08-05 18:35

Hejsa!

IMHO er "crash-to-desktop" ifbm spil ofte forårsaget af et driver-issue. Jeg
synes især ofte at lydkort kan lave "sjove" problemer. Du bør sikre dig at
du kører nyeste drivere. Hvis det er tilfældet kan du evt. prøve at
nedgradere til den forrige.

Prøv at strip din PC for "overflødige" ting - heribland lydkortet hvis det
er muligt. Udelukkelsesmetoden er ofte No. 1 Opgradering af
chipset-drivere kan også ofte skabe små mirakler.

Stop alle unødvendige processer på PC'en. Pil evt. din PC af nettet og
deaktiver din firewall, antivirus, antispyware osv. Diverse typer
emuleringssoftware kan også ofte lave "ballade".

Prøv at kig i deres officielle spil-forum efter tråde der omhandler lignende
problemer. I sådanne tilfælde kan man næsten altid finde nogle med samme
problem - og også ofte finde en løsning på det.

Det er mange forskellige ting at prøve - men sådanne problemer kan også have
mange forskellige årsager =/