Vandkølning cpu + gpu
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 19-08-05 14:27

Jadav!

Jeg har en Intel CPU 3,5GHz (775), 6600GT grafikkort.

Køleren på min CPU larmer en del så jeg tænker lidt på at lave / købe noget
vandkøler.
De sæt man købe, larmer de meget ???
Jeg har tænk på at bruge en køler fra en bil (kabinen) og en akvariepumpe,
kan det svare sig, eller kan man lige så godt købe et komplet sæt???

M.v.h.
Hans Nikolajsen
Homepage: http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-08-05 11:35

Tak for hjælpen ??????????????????????

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 21-08-05 11:43

Hans Nikolajsen skrev blandt andet:

> Tak for hjælpen ??????????????????????

Du får ingen reaktioner, fordi nabotråden handler om dette emne.

Den er her med links til vandkølere, m.v.

http://groups.google.dk/group/dk.edb.hardware/browse_thread/thread/46dbce7c0ff7033d/b75d911acc77f48d?hl=da#b75d911acc77f48d

JAF

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-08-05 12:28

Det har indet med vandkøling at gøre?????????????????????????
Så det link kan jeg ikke bruge til noget!

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 21-08-05 12:55

Hans Nikolajsen skrev blandt andet:

> Det har indet med vandkøling at gøre?????????????????????????
> Så det link kan jeg ikke bruge til noget!

Du er åbenbart for doven til at undersøge linkene ordentligt.

JAF

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-08-05 14:07

To link til asetek, det hjælper meget, det kan jeg også godt selv finde med
google.

Det hjælper da ikke mig med mit spørgsmål!

Erfaring med vandkøling, det er mit spørgsmål!

Ikke noget med hvor godt en fabrikant selv syntes om hans ejet produkt.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-08-05 01:09

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
>
> Erfaring med vandkøling, det er mit spørgsmål!
>
> Ikke noget med hvor godt en fabrikant selv syntes om hans ejet
Både Alt om Data og Privatcomputer har et par store artikler om emnet
i denne måned. Så vap ud og spender den halvandenhundredekroneseddel.

mvh
Henning