Musemåtter
Fra : Esben

Dato : 18-08-05 10:36

Hvem forhandler musemåtter af den type med sort skumgummi på undersiden og
semihårdt plast på oversiden? Jeg er interesseret i mere end et par stykker,
så prisen har stor betydning (dvs. ikke i prisklasse med Steelpads etc).

--
Esben

Fra : Max

Dato : 18-08-05 10:45

Hej Esben

> Hvem forhandler musemåtter af den type med sort skumgummi på undersiden og
> semihårdt plast på oversiden? Jeg er interesseret i mere end et par
stykker,

Det er nok nemmere at du på Google skriver musemåtter og vælger danske
sider, du ved trods alt bedre hvad du leder efter end vi andre.

Mvh Max

Fra : Esben

Dato : 18-08-05 14:29

> Hej Esben

> stykker,
>
> Det er nok nemmere at du på Google skriver musemåtter og vælger danske
> sider, du ved trods alt bedre hvad du leder efter end vi andre.

Jo, men problemet er at jeg kun kan finde Sandbergs to varianter og de
dyrere Icemat, Steelpads etc. den vej, eller firmaer der vil trykke noget på
dem først.

--
Esben

Fra : Max

Dato : 18-08-05 14:41

Hej Esben

> dyrere Icemat, Steelpads etc. den vej, eller firmaer der vil trykke noget

> dem først.

Så bed dem om at trykke "ingenting".

Mvh Max

Fra : Esben

Dato : 18-08-05 16:31

> Hej Esben

> på
>
> Så bed dem om at trykke "ingenting".

Ja, det ender det nok med. Jeg ledte bare efter et semiretail produkt.

--
Esben

Fra : Max

Dato : 18-08-05 19:10

Hej Esben

> Ja, det ender det nok med. Jeg ledte bare efter et semiretail produkt.

Hvad betyder semiretail ?

De måtter du taler om (jeg kan forøvrigt ikke døje dem, jeg foretrækker
den udgave med stof på) bruges jo ofte som reklamemåtter og mange
PC forhandlere har dem med navn på, så det kunne være en mulighed
at ringe til nogle af dem.

Mvh Max