Kabineter med 6-8 hotswap SATA bays
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-08-05 15:46

Jeg planlægger at bygge min egen TB-disk/Linux/Web-server som skal stå
i kælderen.

Designet går rundt on et MSI K8N Platinum mobo med 8 SATA kanaler, en
AMD64 3500+ CPU, 1-2GB RAM, og en flok Seagate SATA diske. Til det
har jeg kigget rundt efter 19" rack kabinetter, som har 6-8 hotswap
bays, og til en fornuftig pris.

Pt har jeg fundet SuperMicro's SC832/833T serie (8 bays, 3U, 4250Kr)
og Chenbro RM215 (8 bays, 2U,~7500Kr - dyrt!).

Nogen som har kendskab til andre kabinetter, som opfylder mine krav?

På forhånd tak,

Kai