USB Wi-Fi - brændt af?
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 15-08-05 20:51

Jeg har købt sådan en USB WLAN-dims (IEE 802.11b/g). Den har fungeret fint i
4 måneder.

Dimsen er en Planet Wireless USB Adapter (WL-U356).

Forleden fik jeg ny computer, og jeg satte den i en USB-port på bagsiden af
maskinen.

Den har kørt fint et par dage, men i dag stod den pludselig af. Da jeg tog
den ud af porten kunne jeg mærke, at den var meget varm. Ikke så varm, at
jeg ikke kunne holde den i hånden, men varm.

Nu virker den ikke - uanset hvilken USB-port, den sættes i. Ingen reaktion
fra hverken PC eller den lille diode.

Kan det virkelig tænkes, at den er "brændt af"? Eller er der håb forude? Og
hvad skal jeg gøre for at undgå, at det sker med en anden?

Mvh.

Kasper Hyllested