Højt. i pc bipper ved flytning af mus
Fra : Torben Brøndum

Dato : 15-08-05 19:25

Hej,

Når man flytter på musen, ja så bipper pc´en hele tiden indtil man ikke
rører musen mere. Hvad skyldes det? Jeg har prøvey at skifte musen uden
resultat. Det drejer sig om en noget ældre pc.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Marty

Dato : 16-08-05 12:24

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rører musen mere. Hvad skyldes det? Jeg har prøvey at skifte musen uden
> resultat. Det drejer sig om en noget ældre pc.

Det kan være en tast på keyboardet har sat sig fast så det bibber når du
kører med musen. Ellers skal du frakoble den lille højtaler der bibber på
bundkortet ellers sidder den i kabinettet.

Mvh Marty

Fra : Hans

Dato : 16-08-05 13:14

Marty wrote:
> [...]
> du kører med musen. Ellers skal du frakoble den lille højtaler der
> bibber på bundkortet ellers sidder den i kabinettet.

Forsvinder fejlen når man afbryder højttaleren?

Hans