harddisk på netværk
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-08-05 17:44

Jeg er ikke inde i det der med sikkerhed, men jeg tænker på at købe en
iomega harddisk til min router, jeg har pc og mac og vil gerne have en
harddisk til at gemme filer fra begge, men er det ikke usikkert for mine
filer når jeg sætter den på routeren? kan folk ikke bare vade ind og se
hvad jeg har gemt og hente det? eller sikrer routeren imod den slags?

Ole

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 15-08-05 20:48

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filer når jeg sætter den på routeren? kan folk ikke bare vade ind og se
> hvad jeg har gemt og hente det? eller sikrer routeren imod den slags?

Kun hvis du ikke sætter sikkerheden op ordentligt. Er ret sikker på, at det
er meget grundigt forklaret i manualen til den NAS, du påtænker at købe.

Mvh.

Kasper

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-08-05 23:00

Kasper Hyllested wrote:
> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis du ikke sætter sikkerheden op ordentligt. Er ret sikker på, at det
> er meget grundigt forklaret i manualen til den NAS, du påtænker at købe.

det er ikke nas, men en af harddiskene, ok, det burde jeg have sagt mig
selv, men tak for svaret

Ole