Hvad pokker er dette
Fra : Ricko.

Dato : 12-08-05 13:26

Har lige kørt en msconfig og i start så jeg så lige de to nederste to , der
er kørt virus og adaware samt spyboot , det fandt ikke noget , jeg
deaktiverede dem så , men måtte så gendanne pc, da jeg ikke kunne finde
filerne nogle steder , efter flere skilte i opstart om at filerne ikke
kunne findes ,link til billede af det.

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-08-05 16:27

spørg i en windows-gruppe

Fra : Ricko.

Dato : 12-08-05 16:43

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> spørg i en windows-gruppe
som altid er du god til at svare :tak for hjælpen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-05 19:49

Ricko. wrote:
> som altid er du god til at svare :tak for hjælpen.

Jeps - det bedste svar er altid en henvisning til den rette gruppe, når
spørgeren ikke selv har gjort en indsats for at finde den rette gruppe.

Det er trods alt i den rette gruppe, at eksperterne på netop dette område
sidder.

Fut er sat til dk.admin.netikette da den diskussion ikke hører til her.

Jan