Strømforsyning og harddisk brændt af
Fra : Jane

Dato : 10-08-05 15:57

Hej!

Jeg har en Webtech pc 4240 med win xp som er 2½ år gammel. Problemerne
startede med at skærmen pludselig blev sort, og jeg måtte afbryde strømmen
for at kunne starte den op igen. Så brændte den første strømforsyning af og
jeg fik sat i en ny i. Et par uger senere brændte den nye strømforsyning og
harddisken af. PC'en blev ikke udsat for noget mere belastende end at jeg
skrev mails. Jeg har fået begge dele skiftet, men det sker stadig at skærmen
pludslig går i sort selvom der er strøm til både pc og skærm - og nu venter
jeg bare på hvad der næste gang brænder af Her senere er jeg kommet i
tanker om at inden den oprindelige strømforsyning brændte af hjalp det nogle
gange hvis jeg vrikkede lidt med ledningen til skærmen og senere skiftede
jeg hvilket stik skærmen var tilsluttet pc'en med - kan det være skærmen som
laver al balladen?

Er der nogle som har idéer til hvad der kan være galt? Hvis I beder mig om
forskellige tekniske specifikationer vil I så ikke også være søde og
fortælle hvor jeg finder dem, for det ved jeg sandsynligvis ikke......

Hilsen Jane

Fra : Jens Peder Johansen

Dato : 10-08-05 21:05

Skift bundkortet ud...