3-pin forlængerkabel - hvor i København?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 09-08-05 17:31

Jeg skal bruge et 3-pin forlængerkabel, som studiedata f.x. har til 12,50
(http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CAES002&Fane=COLD,COAC), men
det irriterer mig at skulle betale 4 x prisen i porto for sådan et. Er der
et sted i København man kan købe det? Jeg har spurgt ned ad Falkoner allé i
dag - der var ikke nogen der havde den slags.

VH
Jakob

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 10-08-05 16:42

On Tue, 09 Aug 2005 18:31:15 +0200, Jakob Aagaard Harder wrote:

> [...]
> et sted i København man kan købe det? Jeg har spurgt ned ad Falkoner allé i
> dag - der var ikke nogen der havde den slags.

Måske Brincks efterfølger: http://www.brinck.dk/

Tomas

Fra : Hans

Dato : 10-08-05 16:46

Tomas Pedersen wrote:

> Måske Brincks efterfølger: http://www.brinck.dk/

Brincks Efterfølger? Den har jeg ikke set før.

Tror du ikke du mener Aage Nielsens Efterfølger?

Hans

Fra : Jens G

Dato : 10-08-05 18:53

On Wed, 10 Aug 2005 17:46:03 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Brincks Efterfølger? Den har jeg ikke set før.
>
>Tror du ikke du mener Aage Nielsens Efterfølger?

Eller Brinck Lyngbys Efterfølger.

--
Jens G

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 10-08-05 19:32

Nope.

> Eller Brinck Lyngbys Efterfølger.
Tjek.

Der var engang en Brinck elektronik i Lyngby og en i København. Den i
Lyngby er nu solgt til Brincks efterfølger. Jeg gik bare ud fra at begge
butikker var solgt. Lagde tilfældigvis mærke til navneskiftet da jeg
kørte forbi i dag.

Tomas

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 10-08-05 20:27

> [...]