At få lyd fra den bærbare til anlægget ude~
Fra : Morten Christensen

Dato : 08-08-05 21:12

Ja jeg sidder og tænker over, hvordan man kan få lyd fra den bærbare
computer til at spille gennem anlægget uden at der skal være et kabel
imellem. De løsninger, jeg umiddelbart kan komme på er:

1. En bluetooth-enhed der står ved anlægget og modtager fra den bærbare, og
som så har lydudgang som kan tilsluttes anlægget. Findes dette overhovedet?

2. En stationær computer et andet sted i huset, som er tilsluttet
stereoanlægget med et kabel, og som så bliver styret fra den bærbare, f.eks.
med Norton PCAnywhere.

3. Man streamer musikken fra den bærbare, lidt a'la noget netradio som den
stationære så afspiller på anlægget...

Jeg hælder mest til den sidste, men ved ikke hvilket software man kan bruge
til at streame musik ud på et trådløst netværk?

Nogen som har erfaringer, kommentarer eller bedre forslag?

På forhånd tak.

/morten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-05 21:55

Morten Christensen wrote:
> De løsninger, jeg umiddelbart kan komme på er:
> 1. En bluetooth-enhed
>
> 2. En stationær computer
>
> 3. Man streamer musikken

4. Via stikkontakten (lidt som Power over Ethernet)
(http://www.bn-elektronik.dk/danArt/danArt.asp?WCI=danKatArt&WCU=3005)

5. Via radiosignaler (http://kortlink.dk/xrz)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-08-05 22:11

On Mon, 8 Aug 2005 22:11:38 +0200, "Morten Christensen"
<astrupFJERNDETTE@gmail.com> wrote:

>Jeg hælder mest til den sidste, men ved ikke hvilket software man kan bruge
>til at streame musik ud på et trådløst netværk?

Det nemmeste er nok at købe sådan en her:

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-08-05 07:03

Tak for forslagene, drenge... Kan især godt lide den til WLAN, så er jeg fri
for at involvere den stationære computer og for at slutte en enhed til den
bærbare...

/morten

Fra : e-block

Dato : 09-08-05 16:53

"Morten Christensen" <astrupFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge til at streame musik ud på et trådløst netværk?
>
> Nogen som har erfaringer, kommentarer eller bedre forslag?

Der er selvfølgelig også den her:
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=104680

Paw j