Lille-bitte kabinet i alu
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 08-08-05 10:23

Hejsa

Jeg faldt engang over et lille alu-kabinet som egnede sig fint til et VIA
bundkort og en placering i stuen ved siden af fjernsynet. Men jeg kan
desværre overhovedet ikke huske, hvad det hed, eller hvem der producerede
det...

Mener at det var noget med at siderne også var af aluminium og fungerede
som køleribber (evt. også noget med en blok aluminium som via et par
pipes førte varmen fra CPU'en hent til siden af kabinettet).

Er det noget, der siger nogen noget?

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 08-08-05 10:26

Heh - det er det sædvanelige... så snart man har sendt spørgsmålet
afsted, falder man over et link til svaret...

http://www.hushtechnologies.net/

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 09-08-05 18:52

On Mon, 08 Aug 2005 11:26:22 +0200, Thomas Lindgaard wrote:

> Heh - det er det sædvanelige... så snart man har sendt spørgsmålet
> afsted, falder man over et link til svaret...
>
> http://www.hushtechnologies.net/

Hmm... kan man mon få fingrene i sårn et mini-itx-kabinet uden indhold?

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-08-05 20:58

Thomas Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

>Hmm... kan man mon få fingrene i sårn et mini-itx-kabinet uden indhold?

Prøv www.shg.dk - De har et helt pænt udvalg i mini-ITX....

<mlr>

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 10-08-05 08:25

On Tue, 09 Aug 2005 21:58:15 +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Prøv www.shg.dk - De har et helt pænt udvalg i mini-ITX....

Mjaeh - men ikke dét kabinet :)

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-08-05 20:06

>Mjaeh - men ikke dét kabinet :)

Nå ikke - Men så må du jo købe det fra kilden:

http://www.hushtechnologies.net/

Enten i UK eller Tyskland. Hvis bare du har et Visa kort, burde det ikke
give problemer....

<mlr>

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 10-08-05 20:59

On Wed, 10 Aug 2005 21:05:40 +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Men så må du jo købe det fra kilden

Problemet er bare at det ikke ser ud til at være en mulighed at købe
kabinettet uden indhold... men jeg har sendt en føler ud.

--
Mvh.
/Thomas

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 10-08-05 17:24

On Tue, 09 Aug 2005 19:52:05 +0200, Thomas Lindgaard wrote:

[klip]

> Hmm... kan man mon få fingrene i sårn et mini-itx-kabinet uden indhold?

De fleste mini-itx sælges som bundkort og kabinet samlet.

Tomas